春電展 2024:「肯綮科技」推出輕便高效嘅行走助力機械人 Ant-H1 Pro,只賣 1.7萬

香港春季電子展(春電展)2024  已於 2024年4月13日至16日於香港會議展覽中心舉行,今日同大家睇幾件係「秋電展」出現,而又蠻有趣的產品。

「肯綮科技」最新推出咗一款名為 Ant-H1 Pro 嘅行走助力外骨骼機械人,旨在為用家提供輕便、高效嘅行走輔助。呢款創新產品融合咗先進傳感網絡同動力控制系統,可以敏銳捕捉人體行走嘅微動作,跟隨人體運動提供同步助力,幫助用家喺行走、跑步、登山過程中節省體力,減輕肌肉疲勞同關節壓力。

Ant-H1 Pro 嘅重量連電池只有 2.4 公斤,非常輕便。佢最高速度可以達到每小時 11 公里,一次充電可以續航大約 2 小時,適合身高喺 1米5 至 1米8 之間嘅人士使用。據用家反映,着上 Ant-H1 Pro 之後,雖然開始行路時可能需要一啲適應,但幾十步之後就會感覺非常輕盈,好似自己冇咗重量咁。


除咗助行功能之外,Ant-H1 Pro 仲提供健身模式,可以智能提供逆向嘅抬腿阻力同蹬腿阻力,喺行走時精準鍛鍊行走核心肌肉群,達到健身塑形嘅效果。對於腳部受傷嘅用家嚟講,佢亦可以調校阻力,用作復健訓練。「肯綮科技」表示Ant-H1 Pro 嘅售價為 1.7 萬人民幣,相比起其他工業用的行走機械人,真係一個人人可入手的價格。

「香港國際創科展」及「春季電子產品展」
日期:2024年4月13至16日
地點:灣仔香港會議展覽中心
立即登記 免費入場


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。