政府如何更有效「收取煙草稅」及「禁絕私煙」

如題:全世界任何一個政府如何更有效「收取煙草稅」及「禁絕私煙」,其實係有方法的。方法就是向 Apple 學習。以下分享想法,以香港為例。

第一,政府應該要即時禁止實體煙,只准電子煙。凡吸食實體煙者,罰款 $10,000。

第二,電子煙立法,所有電子煙都要加粒好似 iPhone Lightning 咁嘅晶片,仲要內置 eSIM 上埋網嘅 IoT 版,再加多粒 RFID 識別。點解咁做?因為每一下都要收錢。


  • 每賣一支收 $100 稅
  • 每加一次料收 $20 稅
  • 每食一啖收 $5 稅

呢支咁高科技嘅電子煙賣幾多錢?去深圳或者係未來河套區搵間公司研發一支出來,成功後申請專利,專利使用費係每支售價 5%,一定整到第一支出來。然後其他生產商會自己諗點樣細支啲,平啲等等。專利 10年後,OpenSource 啲科技出來,限係香港公司生產嘅可以免收專利費,香港外就收 10% 一支。

第三,執行時,收錢強制要連 App 好似易通行咁,自動連上 Server 到扣數。執法人員就拿住指倉庫用嘅 RFID 掃射槍執法,掃到無 Code 又食緊嘅就罰 $3000。

結果,保證政府煙稅收得足,收得多,食煙人數減少,醫療系統相應壓力降低,私煙絕跡。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。