影響未來的藝術 A.I. – DALL-E 2,元宇宙最重要的拼圖或許已誕生

無碼,入唔到去試玩,唯有偷圖講兩句

有個 A.I.工具(未知用咩詞匯,咁叫先)叫 DALL·E 2,只要你輸入一句說話,佢就可以 GEN 一幅畫出來,而幅畫係有 Art Sense 嘅。

以下呢張偷圖係一個 Example,除英文外,中文都食到,本身係輸入左等幾分鐘就出左下面張圖啦!


靚唔靚?藝術成份有幾高?你可以慢慢抨擊,但起碼凡人如石先生,想畫幅「小樓昨夜又東風」,就肯定不如用 DALL-E 2 幫我 GEN 出來更快更靚!

以前會話電腦可以處理數據,文字,圖片,識別,誇算,但好難 create。今天證明這想法錯了,A.I. 可以 Create 了,而且是 create 人看到有感情的 Art.

一代經典當然難以複製,難以被 A.I. create。要 Create 驚世之作也唔係㩒個制咁簡單,但普通人想買幅畫就唔駛再周街搵,用 DALL-E 2 輸入句子就 GEN 出來俾你。你講得愈多形容詞,愈貼近你想要嘅野,然後再 print 出來就得到你想要嘅成品,單係咁就會改變成個市場。

莫講話今次 DALL-E 2 背後更深層次嘅意義。當文字,圖片,影片都慢慢被攻陷,未來人要做的事,有多少是電腦不能做的?你睇 Spider-Man Far From Home 時,啲幻像要靠人預先設計,要慢慢畫出來,但隨著 DALL-E 2 進步及改變使用方式,一句說話就可以一句搞掂哂,而且快!

即係點?今時今日講 metaverse 元宇宙,仲係諗住個場景係慢慢由人畫出來,但由今天開始,像 DALL-E 2 這樣的 A.I. 出現,電影《Ready Player One》裡的場景 A.I.做出來就好,像今天受歡迎的 Epic, Unity,他們的 game Engine 有被指可以用在 metaverse,但看到 DALL-E 2,幾乎可以跟他們說 bye-bye。中短期當然不能沒有他們,但長遠一定是 DALL-E 2 之類的 A.I. 生成。或許 metaverse 一塊很重要的拼圖,今天出現了!



本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。