股票新手入門最緊要「彈性」 用 SoFi HK 買股好唔好?

過去一年香港政治、經濟環境予人感覺不穩,市場氣氛最差嘅講到港幣明天就會被追擊,身家會一夜間消失咁,網上唔少教學話你知點樣開離岸戶口,點樣去外國買股票,點樣投資海外。

不過世界有兩邊,一邊有人將啲錢搬走,一邊有人留錢係香港繼續投資,而事實上也唔係人人有本事離開香港,你估真係話走就走咁容易咩!今期流行的財金教學有幾種,一樣係離岸戶口到不得了的 MCO 信用卡,二係香港的虛擬銀行 2% 活期存款,而今日就同大家介紹第三個 — SoFi Hong Kong 零佣股票APP攻略。

新手「學費」多、交易費可免則免

係香港要買股票,銀行、經紀行選擇有如天上繁星。以前作為新手最簡單係去銀行,就算手續費貴,但勝在介面相對容易理解,也感覺穩陣啲,不過今時唔同往日,銀行唔單止手續費貴,版本也無與時並進,優勢所餘無幾。至於一眾本地經紀行也都係唔少人嘅選擇,收費平係一大賣點,但唔同經紀行有唔同手續費,要慢慢了解分別未必人人做得到。


來到人人手機年代,改用手機落單已經係必然,而更重要嘅係買股票已經唔再必然要買港股,係香港一樣可以買美股,唔想投資騰訊、京東、網易、匯豐、太古,一樣可以買美國股票,買 Tesla、Google、Facebook、Apple、NETFLIX,係呢個全球化嘅世界,你想到其實就買得到,分別只係你有無認真咁去搵個有咩方法可以買呢啲美國股票。

SoFi 是在美國起家的全面個人理財公司,服務範疇廣泛,包括投資交易平台,全球有過百萬用戶,在2020年CNBC評選能為商業格局帶來巨變的「顛覆者50強(Disruptor 50)」新創公司榜單更位列第八。而在香港開立的 SoFi Hong Kong 對比起其他證券行,最大特點是零佣金、零存倉費、零平台費,對於初期接觸股票、心理質素較差的散戶而言彈性更大。

美股都有得玩、1 股都可買入

而講到彈性,SoFi Hong Kong 最吸引筆者之處乃它除了港股以及本港ETF(交易所買賣基金)之外,又支援美股同美股市場ETF的交易。如果是想要作為資產避險的話,買入與香港市場區隔的美股,隨時比換美鈔更有價值。

對於股票新手而言,一般港股交易時除了交易費用的問題之外,最重要是一般都要購入「一手」的最低股量,一手可以是 50 股、100 股甚至是 1000 股,即使是幾塊一股的股票,因著每手數量的不同也會令「入場費」高達數千甚至數萬元,變相要準備的資金就要更多,容易令新手卻步。

不過用SoFi Hong Kong買美股就完全沒有這個問題,以它購入美國股票,最低價格為 1 股,美股本身也都無「手」數,而且配合埋零佣金的優點,入場門檻極低,即使以玩味心態試著買賣也未嘗不可。(當然要量力而為啦!)


▲ 以 Snapchat 為例,一股的價錢不過是 US$20 左右,隨時比買港股仙股更抵玩。

買美股的方法也都好簡單,捜尋你想要嘅股票,然後就可以睇到佢即時股價、過去 52 週最高、52 週最低、成交量、每股盈利(PE)等等資料,也都有簡單嘅走勢圖,俾你知道現時的情況。

開戶儲 SoFi Points 免費換股票

SoFi Hong Kong 吸引筆者使用的除了它零佣金交易,是他們有一個非常好玩的機制,只要完成不同任務,都會有 SoFi Points 積分作獎勵,只要儲夠一定積分,更可以用來兌換股票:

成功開戶加首次登入有20分、每日登入都有1分,另外邀請朋友成功開戶又有20分,好快就可以儲夠分換一股SnapChat。


此外,SoFi即將加入新儲分任務,用戶每月淨存款增加指定金額,就可以獲得SoFi Points,已存入的資金可用作買賣股票,令「以分換股」變得更容易。

結論:

在SoFi Hong Kong開戶試用後的心得是美股投資門欄低而且彈性高,申請手續亦比想像中簡單,對機不離手的人士來說更是一個不錯的平台,一個手機APP即可交易買賣,簡單易用。在SoFi Hong Kong開戶免費可以一試。立即開戶:https://bit.ly/2UWNBjF


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。