【免費 】自製一張手機 Wallpaper – Alvar Carto

手機雖然可以換 Wallpaper,但依家唔流行換 Wallpaper,也都唔流行換鈴聲,所以想搵張好嘅 Wallpaper 真係難上加難。

今次同大家介紹嘅呢個網站叫:https://alvarcarto.com/phone-background/。佢本身係一個賣地圖印刷品嘅網站,但佢也都有一個免費嘅功能係做手機 Wallpaper。

進入網站後,係左上角嘅 Search Bar 輸入國家或地區,然後係下面嘅 Resolution 選擇手機型號或屏幕比例,然後在右邊嘅效果圖直接線縮放選擇,最後按「Generate」便可以得到自己選擇嘅城市 Wallpaper。想搵張靚靚手機 Wallpaper 的話,不妨一試。石先生簡單弄了兩張予大家選擇。



本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。