的士業界訴求

1. 我地先睇下訴求先。

  • A. 『政府對白牌車問題視若無睹』
  • B. 『改善收費滯後 20%』
  • C. 『車主承擔過高保險費』
  • D. 『提高司機收入,這樣會令司機駕駛態度更好』
  • E. 『鼓勵新人入行』

2. 睇完訴求,有個疑問,到底呢個的士業界代表嘅係的士車主,定的士司機呢?

3. 的士對白牌車(即係 Uber 啦),全世界的士都不滿有新競爭,仲要有實力咁多,應該無份車主定司機。司機來講直接影響乘客減少,而車主就因為多左人揸 Uber,少左人揸的士,令的士車租供應多司機少的情況下,車租加唔加到。


4. 『改善收費滯後 20%』咩意思,指要加價 20%?加價 20% 係咪有助司機就好難講,貴左係多客定少左客,一更司機當你賺 500-1000,加 20% 車費真係可以加 20% 收入?對司機來講,取消短加長減仲實際啦!但加 20% 收費就係車主加租或者頂住個的士牌價嘅直接正面因素。

5. 『車主過高保險費』,咁呢樣就應該搵保險公司傾,而司機明顯就唔多關心。車主角度來。

6. 『提高司機收入』係咪可以更好駕駛態度,梗係得啦!你睇揸 Uber 收入高過的士,又有真. 投訴 評分制度,態度梗係好啦!話說的士其實都唔可以因目的地而拒載,同 Uber 司機客未上車唔知目的地一樣,但唔知點解的士又覺得有得睇目的地係好合理呢?

7. 『鼓勵新人入行』,作為司機 點會想新人入行爭飯食 肯肯定車主諗出來。

8. 其實的士個問題,唔駛考慮啲車主或者的士牌價就好簡單。三色的士搵日全部統一,然後強制的士證顯示改成『易通行』司機版顯示,確保真人,有得追蹤,然後再一步步改進。進一步,的士咪錶改成數碼版咪錶 有 GPS 追蹤,有司機認證及評分,再開放 API 連接俾 HKTAXI or Uber Taxi 個啲,也加入可以乘客可額外俾貼士,或加錢 Call 車,解決遙遠地方無車問題。至於 Uber 就合法化,一定要登記個人公司,買勞工保險,又全保。搞掂哂!



本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。