阿仔撞爛野值 $52,000,點算好?

又係時候諗下自己係個家長點算好~

做人老豆,見到呢啲 post 第一時間都係要為未來著想!如果第時自己個仔,好似件事咁,整爛左野,作為老豆,我點算好呢?

諗深一層,個刻都唔應該理個店員住。有老婆在身邊嘅話,應該要教左仔先。如果得自己,自己都要教左仔先,阿仔起碼講番句 Sorry 先可以再繼續落去,理個店員。


咁當然阿仔唔止要 Say Sorry,佢自己儲落啲零用錢都要貢獻出來賠償先掂。

不過咁,你標 $52,000,我又係咪真係俾 $52,000 或直接現場找數呢?又唔係嘅,直接找數係「私了」。幾皮野條數咁大,都係「公了」好啲。跟正來做,報警,落案,向法庭搵我索償咁會好啲。

一來賠幾錢,之後平心靜氣,坐定定慢慢計,法庭作為第三方計都好。二來即刻俾錢了事,阿仔覺得有咩事,老豆俾錢化解其實唔太好,有手尾跟咁佢先會記得件事。(你唔係以為講左句 Sorry 佢會有深刻教訓呀~)

反正最多要俾 $52,000 教仔,不如藉此機會好好教 ,好過 60s 內攞錢解決。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。