2019 年的曼聯,錯不在 Solskjær,錯在 Van Gaal

作為一個曼聯球迷,最近睇曼聯比賽當然失望,但係打《FIFA 2020》嘅時候,望到其他隊啲球員名就發現,其實今天球隊沒有足夠實力的球員,錯不在 Ole Gunnar Solskjær,錯在 Louis Van Gaal。

今季 2019-2020 的陣容,大家可以發現一隊球員有兩個大問題。一係年紀偏大如 Mata、Young,一係就年紀過輕,如 Gomes、Greenwood、Rashford,適齡如 24-29 歲嘅球員有限。

望番轉會市場紀錄,自 2014 年 Louis Van Gaal 年代,雖然出左一個 Rashford 及 Lingard,但放棄的當打及青訓球員數量確實過多,導致今日一隊的問題,特別係青訓球員斷層問題特別明顯。


Louis Van Gaal 2014-2016 OUT:
Welbeck
Kagawa
W. Zaha
Michael Keane
Cleverly
Jonny Evans
Rafael
Nani
Januzaj
McNair

Jose Mourinho 2016-2018 OUT:
Schneiderlin
Depay
Nick Powell

大家望望上表,特別係 Louis Van Gaal 賣出的球員,青訓嘅好似 Welback、Michael Keane、Cleverly、Januzaj、McNair,今時今日仍然係當打年齡。當年球會唔主動放棄,留番係陣中的話,球會不論前中後更有當打及經驗嘅選擇。

如果計埋其他買番來及 Mourinho 放棄嘅球員,好以 Kagawa、W. Zaha、Schneiderlin、Depay,球會陣容絕對不會像今天般單薄及缺乏經驗,特別係兩翼有更多選擇,不會只有 D. James 一個單打獨鬥。

後備球員也無需依靠一堆 21 歲都未夠的 Angel Gomes、James Garner、Tuanzebe、T. Chong、Dalot、Fosu-Mensah 好似打 U21 比賽咁。(別忘記主力如 Rashford、Martial、Daniel James、Wan-Bissaka、McTominay 最老都不過 22 歲…)


所以 Ole Gunnar Solskjær 今季面對的問題在於球員選擇不足,多於戰術問題。連一隊正選球員都未齊腳,更枉論要踢好波,場場贏,能夠保持係前半版,減少失波都算唔錯。如同 Giggs 所言,留住領隊,俾多 1-2 年時間,買番齊啲人,好似右翼,防守中場,進攻中場等,再等青訓球員成功做可靠後備,先係真正評價 Ole Gunnar Solskjær 的時候。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。