藍剔呢件事好笑!

以前我幫個 Page 申請過,佢仲回覆批左,但佢將個人藍剔俾左我 Personal Account(名旁可見)。

Page 藍剔 變左 Personal 藍剔,叫 CS 修正,CS 回覆無錯,Page 已藍剔。

如是,Page 無藍剔,但唔能夠再申請,因此 FB 話已經藍剔左。而 Personal 都無得申請,因為見到藍剔左。


Personal 雖然藍剔左,但前年咁上下,FB 話唔係真人 Ban 左,藍剔左但又話無 Verify,所以…

都唔知藍剔有什麼用!有藍剔咪繼續有人冒應然後詐騙。東瀛遊有藍剔,並唔代表以東瀛遊名義詐騙會少左。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。