家庭車旅舍

人年紀大了,去旅行已經唔可以好似以前後生咁,行好多路,然後坐長火車,住旅舍。

石先生早輪同朋友傾計講開去歐洲,提起瑞士有唔少家庭車旅館,提供家庭車泊位住宿服務。開家庭車旅遊嘅朋友停泊後,可以利用旅舍嘅廚房進行煮食,也可以有完整嘅浴室洗澡等等,更正嘅係家庭車區域夜晚會可以搞營火會,氣氛一流。

作為無得開家庭車去旅行嘅石先生,要參加營火會當然唔需要係路中心舉手截車,選擇入住一啲有家庭車服務嘅旅舍就得。因為呢類型嘅旅舍除左俾家庭車入駐外,仲有傳統嘅四人或六人房旅舍住宿。入住後一樣可以用公眾廚房、浴室及參加不停期嘅營火會,享受一大班人及認識新朋友嘅樂趣。


當然,年紀漸長後能否入住旅舍就係另一回事了。

2019 年更新:上文是從舊 Server 紀錄找回來重貼的,在 2019 年的今天很明顯已經不會再以住旅舍做選擇之一,始終人大了,見多了,更好的享受也試過了,住青年旅舍這回事已經遠去,住差一點的酒店都不願意了,更何況入住簡單的旅舍,哈!


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。