Cisco Webex 低頻寛好野來!免費 1GB Cloud Storage 連接 100人狂傾 24 小時

今期流行在家工作,然而卻不代表閉門造車,石先生依然可以借助資訊科技,與同事保持聯繫。如果你平時有用開 Slack,應該係文字通訊上都唔係問題,但如果要 Face 2 Face 咁傾野又可以點呢?民間普及的 WhatsApp、FaceTime 或 Wechat 都有提供了視像通訊功能,但兩個人傾下都仲可以,多人啲傾唔單止有時差,而且講完就算,想錄低佢,方便做會議紀錄都無可能。

今次就同大家介紹 Cisco Webex,專業得來仲要 Free,更有 1GB Cloud Storage 真係無得輸。此外,免費版仲可以連接 100位與會者,一鍵即可加入參與,而且每個會議無通話時間限制,再長氣都唔會斷線。

Webex 有個會議鏈結,只要分享出去或者參加者輸入會議號就可以直接 JOIN。

唔止要視像,仲要分享畫面

WhatsApp、FaceTime 和 Wechat 的影音通訊功能基本得來,最麻煩係有限視像會議人數,又要先加朋友,功能有限。個人最擔心是,在與友人傾公事期間,會突然收到阿媽的長輩圖,又或者內地友好要求紅包,打亂工作雅興,而且開會傾野唔係只睇樣,仲要睇下圖,睇下 PPT,民用嘅真係完全唔夠用。

石先生選擇 Cisco Webex 的商務通訊工具好簡單,因為佢簡單得來 Free,而且有屏幕共享協作工具,即係你除左睇樣外,仲可以 Share 電腦個屏幕出來,更加正係可以只分享 Audio 唔分享 Video,就算訓醒無化妝都可以照 Video Conference,對於停課不停學的朋友,或者 Work From Home 嘅朋友都適用。

一按就可以 Share Screen 或 Applications

免費 1GB Cloud Storage 方便重睇

Cisco Webex 具有 1GB 的雲端影像錄製能力,傾傾下發呆,或者想留番個紀錄,唔駛 Screen Cap 咁傻仔,傾完後打開「錄製檔」,可以俾你慢慢睇多次,方便大家會後共享。(喂!其他application都好似有呢個功能喎!係呀,不過佢要 Host 個個先有得 Save HDD,Webex 係人人都可以 Cloud Storage 隨時睇番)

傾傾下,有個位想錄低,一按就得,之後睇番慢慢回味。
「錄製檔」仲可以分時間大小搵返出來。

Cisco Webex 最特別係佢低頻寛需求,就算你係屋企有人睇緊 NETFLIX、打緊 PS 4,你都一樣可以流暢做 Video Conference Call。原因好簡單,因為 Cisco 本身就係網絡界嘅龍頭,擁有愈 10 年的 Data Center、Soc-2 type 2、ISO 20071、GDPR 等保安認證,加上本身係香港就有專業團隊來做支援,唔似有啲公司其實係山卡啦咁遠,遠水難救近火。

當然市面上都有同類的解決方案,不過好多係大陸都用唔到 , Cisco 呢個 Webex 係連大陸都用得到,如果你有同事係大陸,或者個客係大陸,你用呢個絕對會方便好多。

有 Web、電腦程式、iOS / Android 仲有 Chrome Plugin

Cisco Webex 有個好處係可以直接用 Web Apps,唔駛事先 Download 裝,方便又安全。

今時今日一個好服務有 Windows / Mac Desktop Application 版好正常,有支援 iOS / Android 嘅手機 Apps 也都好合理,但如果本身支援埋 Web App 就更好,因為保安理由又好,煩少樣又好,一按就用到真係好重要,而 Cisco Webex 連呢樣都有就正啦!(仲要一樣 Full Function)更加喜出望外嘅係佢竟然出埋 Chrome Plugin,真係方便到一個點,唔駛裝 App 得來又唔怕漏開會通知。

而最最最重要是,現時可免費登記使用,只需簡單步驟,就可以在一分鐘內設置 Webex 帳戶,並展開線上會議。係呀!FREE 呀!點解咁著數?

假如你係Tim Cook,拿 Cisco Webex 來開 iPhone 9 發佈會,咁就應該要考慮用Webex企業版啦。叫得企業版,當然要有多啲勁專業功能。佢可以比1000個以上既人參加,仲有更多storage錄影。如果你開會用英文,Webex 既 AI 功能仲可以係錄影加上字幕,好似有秘書整會議紀錄,正呀!企業版仲有五十幾個國家免費電話Toll Dial-in ,你可以用電話參加會議,實行多方通話兼視像,慳番好多IDD。

Cisco Webex 免費使用登記:
https://u.stoneip.info/CiscoWebexFree

企業版90天試用版:
https://u.stoneip.info/cisco129023

你可以直接去網站睇下月費計劃內容:
https://u.stoneip.info/webexpricing

講開 Cisco,講埋兩大配套介紹大家,分別係:Cisco AnyConnect 及 Umbrella Solutions,針對 VPN 及保安層面加以強化。

AnyConnect VPN 本身就係一個 VPN 服務,支援多個作業平台,包括 Windows, Linux, MacOS, iOS, Android, BlackBerry 等,而配合埋 Umbrella 就可以做到防止惡意軟件、C2 callbacks 和網絡釣魚,而 Umbrella 由於是基於 Cloud,所以無論你有無用到 VPN,都可以保護安全,以下俾埋兩個免費試用 Link 大家,有興趣可以試下:

Umbrella 30天免費試用:
https://u.stoneip.info/cisco129023

AnyConnect (VPN) 28天免費試用:
https://u.stoneip.info/AnyConnectVPN


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。