ProMini Type-C 四合一 Cable (100cm) – 呢條線要有條旁身先得

多合一嘅線,市場上好多,就咁睇個外盒都未必睇得出呢款有咩特別,但當你望真啲嘅時候應該就可以見到佢真正吸引之處係邊。

ProMini Type-C 4 in 1 Micro/Type-C Type-C/USB Cable (100cm) 最特別嘅地方係佢本身唔同我地常嘅四合一線咁,最底個層線係行 microUSB,佢係行 USB-C,即係兩邊最底層都係 USB-C,而上面可以俾你加配 USB 或者轉成 microUSB。

咁做嘅好處係你如果平時用 MacBook 的話,你照樣可以用 雙 USBC 插火牛來充電,而當你唔需要為 MacBook 充電,拿住一款未支援 USBC 嘅電池時,你可以將其中一邊嘅 USBC 變成 USB,令佢可以插電池為支援 USBC 嘅手機充電。相同嘅情況如果你手邊有啲藍牙耳機係行 microUSB,咁你將佢另一個頭變成 microUSB 就得,方便到一個點。


因為係四合一嘅關係,所以你見到佢充電標準唔會去到超高,但一樣有 Qualcomm 嘅 QC2.0/3.0,也都有 PD 60W,夠哂日常使用。

一打開個包裝就見到佢嘅配搭,係 USBC 雙頭做底,上面再配 microUSB 及 USB。

至於配搭嘅方式,大家可以望下面面張圖,基本上只要你手上無野係 Lightning 就一定夠用。咁如果係 Lightning 點算呢?加番個 microUSB 轉 Lightning 頭係 microUSB 到,咁你就搞得掂。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。