【台灣.台中】摘粟米採蕃茄,呢啲咁田園嘅活動當然要跟旅行團

去旅行好多時行程自己訂,唔係個啲大景點都唔會好,但如果你唔揀自由行揀跟團,好多時候又會有另類驚喜!情況就好似石先生今次跟安達旅遊去台中咁,因為佢地個團係以「動靜台中」為主題,所以台中除左個啲常見嘅「彩虹眷村」、「日月潭」外,仲有其他本地人先識去嘅景點,例如今次呢個本地農場。

農場聽落無咩特別,但台灣始終以務農為生嘅比香港多,好似呢間以水種為主嘅農場,佢除左會賣農作物外,仲會開放觀光,俾大家參觀之餘,可以自己一手一腳採摘農作物,想食邊粒拿邊粒。

呢間農場嘅做法好特別,佢唔係收左你入場費後任摘,係採用消費卡嘅形式,你俾 100 新台幣入場費,佢俾番 100 新台幣採果消費卡你,你可以採番等值嘅農作物,蕃茄又得、粟米又得,見到咩摘咩都得。


taiwan_taichung_travel_073

100 新台幣摘到幾多野呢?其實摘到上述兩袋,好多支粟米及蕃茄,以外地旅客來講其實都好夠,因為你唔會拿好多番香港,係台中又會有好多野食,唔會有咩機會食得哂。

如果要講唔夠可能就係啲本地人去完玩返屋企,拿返去住餸摘多啲,咁佢地就要額外俾錢買,如果唔係 100 新台幣都好夠食囉!

taiwan_taichung_travel_067taiwan_taichung_travel_068

edf

edf

edf

摘粟米俾想像中好玩,因為粟木樹本身都幾大支,但你要係當中搵到佢又啲時間,更特別係佢其實又要用啲力先可以摘落來,唔係求其就得。

至於蕃茄仔就好簡單,見到一摘就得,問題只係你有無摘到一串好嘅。去農場其實唔難,但同大部份嘅台中景點一樣,有車去就方便,搭巴士去就煩,所以呢啲景點都係留番跟旅行團最好,去完上車仲有得放番啲農作物。

taiwan_taichung_travel_069taiwan_taichung_travel_070

安達旅遊動靜台中之旅全集:


  1. 【台灣.台中】好好 西屯店 – 讓文化融入餐飲之中
  2. 【台灣.台中】彩虹眷村 – 把握僅餘的原始味道
  3. 【台灣.台中】林金生香 – 食餅整餅都係文青風格
  4. 【台灣.台中】摘粟米採蕃茄,呢啲咁田園嘅活動當然要跟旅行團
  5. 【台灣.台中】「再見一坎煙」 – 一家人包車上山食餐好
  6. 【台灣.台中】木匠兄妹木工房 – 手工做匙好好玩
  7. 【台灣.台中】紅點文旅 – 滑梯、設計、早餐每件事都讓你喜出望外
  8. 【台灣.台中】「鮨樂海鮮市場」- 台中的上引水產?
  9. 【台灣.台中】日月潭單車 – 郊遊看湖嘗風景
  10. 【台灣.台中】 【台灣.台中】鹿港老街 – 古樸的台灣歷史
  11. 【台灣.台中】春水堂 – 台中限定 DIY 珍珠奶茶學堂開課啦

本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。