Samsung Z Fold 4 還是 Z Flip 4?

1. 今代嘅三叔摺機其實無咩大升級,唔計硬件年度更新,整個使用體驗其實有無變到。

2. 由 Fold 2 到 Flip,石先生都用過唔短時間,邊部⁵好呢個問題一開始嘅時候睇規格,但用耐左就會覺得其實睇人睇場景。

3.先講 Fold,解決嘅需求係手機細部唔夠睇,相對帶來嘅影響係手機變得更大部。一般來講 Business Guy,成日要 Mark Notes,睇資料,覆 Msg 應該啱用啲。


4. 至於 Flip 就係手機太大,想細部啲。平時電話都夠用,但又想細部少少,最好擺入褲袋,手袋好輕鬆嘅,應該就啱。好似石先生依家湊仔時間多,手機要細要輕便就啱哂了。

5. 當然,你又唔可以忘記 Flip 有 Flip 缺點,單 SIM 非雙卡,而且電量低,去旅行或無法長期充電者十分不利。

6. 回到第 1 點,今代 Fold & Flip 無咩大升級,主因睇來都係其他廠完全追唔上(I mean 國際上,唔係只睇中國)。想用摺機,或用開摺機者其實無得揀,三叔唔駛變,等啲中國廠商出到海先再真升級都仲得。

7. 以排面睇,最有機會迫到三叔出真功夫嘅應該係小米或 Moto,至於華為或 honor 就算罷啦!Sales Channel 已斷,難矣!


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。