香港人幾多錢?先叫有錢?儲錢或者有少少目標?

香港人由細到大都會話要「搵錢」,咁到底搵幾多錢先可以叫「搵到錢」呢?人比人比死人,但有啲數字都可以參考下,可以一步一步當作人生目標。(2022年左右數據)

呢篇文嘅數字當然唔係石先生親手搵,無咁多時間,數字都係執人口水尾,不過就 point-form 留個底咁解。數字準唔準?一定唔會係 100%,但都有一定參考價值,最少你可以了解自己同有錢人嘅差距,幫自己訂番個基本嘅目標,一步步向上。如果無咩儲錢習慣,平時都係月光族,或者望住下面個表,一級級達到應該會係比較可行嘅方法。

  1. HK$7,000 = 全球 50%
  2. HK$7.8萬 = 全球 23%
  3. HK$78萬(US$10萬)= 全球 6%
  4. HK$700萬(US$100萬) = 全球 1% = 全球 0.5%
  5. HK$1,000萬 = 香港 7%
  6. HK$2,000萬 = 香港 1%
  7. HK$3,500萬 = 美國 1%
  8. HK$8,000萬 = 香港 0.1%
  9. HK$2億 = 美國 0.1%


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。