同一架車被 Google Map 街景影了 12 年

今篇文真心係無聊的,原因在 Google Maps 街景搵路時發現了一件搞笑事。話說 Google Maps 街景地圖有一個功能係 DayBack,可以俾大家睇返早幾年個個地方嘅環境,而主圖呢個位置就有趣嘅地方。

你可以看到見到地圖上有一間車房,車房有個招牌寫住 ENDLESS,而車房門口就泊住一架同樣有 ENDLESS 貼紙嘅車。這個情況不出奇,但奇就寄在當你由最新的 2019 年 10月,DayBack 去上一張嘅 2017 年 1月,仍然見到架車,再上一張嘅 2011 年又有,更上一張嘅 2009 年也有,最舊去到 2009 年 2月。

簡單計算,這架車存在了 12年,而且幾乎日日都係同一個位置,而每次都可以俾 Google 街景車拍攝,真係何奇難得啊!


2019 年 10 月

2017 年 1 月

2011 年 2 月

2009 年 8 月

2009 年 2 月


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。