無「入息證明」,一樣可以申請 AE 信用卡

每年都要寫一次,因為總有啲打自己工嘅朋友想申請 Credit Card(信用卡)但申請唔到。

如果你想申請信用卡,但無「入息證明」嘅話,搵石先生吧!來 Facebook Page Inbox 我,介紹個專人去幫你處理,有身份證、住址等就得,唔駛入息證明。

可以幫你搞到嘅兩張卡分別係:有河粉卡之稱嘅「AE Cathay Pacific 卡」及俾 $1,900 年費嘅「AE 白金信用卡」,至於有鋼卡稱號嘅「AE Platinum Card」就要個別人士查核下先知駛唔駛交入息證明,完。



本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。