飛機,只係出差者嘅一件交通工具

去機場搭飛機,對好多人來講係一件好開心嘅事,但其實做野同去玩真係兩回事。

石先生不時都要去機場搭飛機,有時去做野,有時去玩。去玩嘅梗係開心,只要順利上機落機到酒店,點玩點訓都無問題,一切盡在自已掌握,再多景點都總有辦法隨心所欲。

與旅行去玩唔同,旅行出差成個人就無可避免會緊張起來。一來出差本身已經有責任,唔似得去玩咁可以放鬆心情,二來出差上機、落機、搭車去酒店有咩事都要跟足規定,唔可以有太大落差,稍一不慎錯過左飛機、訂錯酒店或行程有變,都係一件煩得不得了的事。


搭飛機對好多人來講係旅行,但對於旅行出差嘅工友來講,只不過係一種交通工具,同新界西去南區返工唔會有好大分別,只係大家平時係搭巴士,但佢搭飛機。出差嘅朋友或者有機會坐 A380,787,可以坐 Business Class,但係性質上同走水貨嘅哥哥,搭火車去羅湖揀坐頭等唔會有太大分別,因為飛機只係交通工具。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。