以色列獨有的「層層停」電梯

「有無搞錯呀!落來食晚飯都遲到」

「哎呀!我都唔想嫁,酒店部電梯囉!明明得我無人都要層層停,仲要按咩制都無反應,好似撞鬼咁」

「哈哈哈~~~ 你唔係撞鬼,你搭個部係以色列特有嘅電梯來,你唔識睇希伯來文咪咁囉!佢係咪有盞燈長著?」


「係呀!係呀!你點知嫁。」

「個部係『安息日』專用電梯,專俾猶太教徒乘搭,因為佢地每個星期六都唔可以做任何野,包括開燈同按電梯等等,所以部電梯咪層層停,專俾佢地用嫁。你見到著燈個個制寫住『Sabbath』,即係安息日咁解。」

「噢!但依家先星期五炸喎」

「猶太教每一日由日落開始計,所以依家星期五夜晚已經係猶太教星期六了。」

「下!咁我一陣咪要層層停上番去,仲慢過行樓梯?」


「唔係,人地得一部係『安息日』模式,你唔好入錯咪得囉!」


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。