【開箱】RODE SC4 TRS to TRRS 3.5mm 手機插線

石先生早輪去日本特登去 BIC CAMERA 搵手機配件就係呢件:RODE SC4 TRS to TRRS 3.5mm 手機插線。

望下價錢你就知,呢件野唔算平,就咁一條線要 1,600 日圓,約 HK$110 真係咪講笑,但呢條線又真係有佢用處。

簡單來講,外觀睇落無分別嘅 3.5mm 插位其實都有分一環、兩環及三環,一般手機係用三環嘅 TRRS,方便提供雙聲道 + 咪高峰嘅使用,而石先生本身用嘅 SONY 藍牙咪高峰 3.5mm 插頭係二環嘅 TRS,所以平時就咁將咪高峰插入去手機就唔啱用,但加左呢條線就掂哂!


RODE_SC4_TRS_TRRS_02

講完原理,當然要實試下先知。拿起手上嘅 Nokia 8 唔得,LG V20 唔得,OnePlus 5 唔得,HUAWEI Mate 9 唔得,直到 ASUS Zenfone 4 終於都掂。

點解有啲得?有啲唔得呢?詳細原因石先生都無搵出來。到底個部手機具體嘅 3.5mm TRRS 同條線夾唔夾(TRRS 無統一標準),還是手機本身唔支援 3.5mm 轉換成咪高峰輸入都唔肯定,但唯一肯定嘅係 ASUS Zenfone 4 掂,其他邊部機得唔得仲要慢慢試。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。