八達通 O!ePay 即日起,「免費」轉出限額僅 HK$5,000

如果平時有用八達通增值 O!ePay 再轉錢去銀行嘅要留意!

O!ePay 今日起(2019年2月28日)將「免費」轉出限額降至 HK$5,000,與 PayMe 的 $5,000 相同。如果你轉多過 HK$5,000,便要為打後嘅金額俾 1%。例如 HK$1,000 就要俾 HK$5,HK$10,000 就要俾 HK$50。

如果你係商戶,用 O!ePay 來收錢再過錢入銀行的話,咁 0.5% 就變你營商成本了。無 VISA / MASTER 咁貴,但都唔係咁爽皮。如果你係八達通增值 O!ePay 再賺里數嘅話,無理由要俾 0.5% 手續費玩自己吧~


至於石先生自己會點?其實唔關石先生事,因為石先生個 O!ePay 轉出個功能仍然係被八達通 Bug 左,一直都係與銀行確認中,確認左半年都解唔到…

 


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。