#2018bestnine Instagram 九宮格,製作你的專屬最佳拼圖

一年容易又過年!今年你係 Instagram 上到底影左幾多靚相呢?邊張相又最多人 Like,算係你嘅 Best Photo 呢?#2018bestnine 呢個 hashtag 近幾日又左開始紅起上來,你又搵左你嘅 Best 9 未呢?依家就話你知點整你嘅 Best 9。

要做嘅方法好簡單,登入網址後,按指示輸入你嘅 Instagram 帳號,再按 GET 就得啦!

按完後你會見到呢個畫面,顯示正在幫你分析 2018 年你嘅 Instagram 帳號數據,完成後就會出現下面呢張圖。


你可以清晰見到好似石先生,邊 9 張相係拿得最多 Like,最受歡迎,係 2018 年也都影左幾多張相及有幾多個 Like。如果你按 Original 仲可以直接下載一張九宮格嘅合拼圖,方便分享。

未整嘅快啲去整啦:https://2017bestnine.com/,記得 Like 石先生的 Instagram 吧:@stoneip


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。