Magic-Pro ProMini X10 10000mAh 電池開箱 – USBC 支援 PD 快充

電池依個時代人人都有一粒,咁呢粒 ProMini X10 1000mAh 又有咩特別呢?特別在佢多插頭。

一般嘅電池通常都有一個 USB 插頭,新嘅嘅有兩個,而 ProMini X10 就有四個,兩個 USB,一個 USB-C 及 一個 microUSB。咁多插頭點用呢?好簡單,USB-C 插頭本身支援 PD 標準快充,所以你用 USBC 線就可以為支援 PD 嘅裝置快充,好似 Switch 咁就係其中一種支援嘅裝置。

而 microUSB 係輸入用,所以屋企有舊嘅充電線,唔駛扔左佢,可以拿番來幫電池充電。以石先生個人來講,因為平時用 Korin 新款嘅 FlexPack Pro 嘅背包,佢本身係 USB 出、USBC 入,所以搭 X10 就啱啱好,可以用 USB 幫手機充電,返到屋企就用 USBC 插入背包幫電池充電。


包裝盒上本身已經寫左 PD in/out,9V/12V 快充,18W

電池本身有電量顯示,可以直接睇到仲有幾多電。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。