入機場 Asia Miles 櫃位換機票,真係唔值得咁做

今時今日拿住 Asia Miles 換機票真係比想像中還要難的事。

其實都唔可以咁講,因為就咁換啲短途機票嘅話唔難,早啲換,大把機你揀,一啲都唔複雜,但如果你係要訂長途就真係花啲心機,特別係想換盡啲嘅話,時間真係要好 flexible 先至得。

機場 Asia Miles 櫃位

石先生早前去左換機票,但唔係就咁上網按或者打電話,而係用一個一個有啲極端嘅方法 – 入機場去櫃位換。係,為左換機票入機場真係好跨張,但行開係附近入一入機場都還可以(其實一樣都係變態,平白無事入機場,貪近)。


言歸正傳,入機場換其實都係得一個 Asia Miles 櫃位,成個機場有需要換 Asia Miles 嘅人都係個個櫃位。換機票嘅還好,時間唔急,但如果有緊張需要搵 Asia Miles,你又走左去霸住個櫃位換機票,真係多得你唔少。

正正係因為咁,所以石先生今次嘅入機場換 Asia Miles 其實有三個部份。第一個部份當然係自己計好想要嘅野及各類後備方案。第二喺係一個無人排隊時間行去 Asia Miles 櫃位,詢問心儀目的地嘅時間及機位情況。

由於實在太花時間,所以當係櫃位問左大概情況後,其實櫃位職員都會叫你不如打電話,如果唔係你後面一排隊,真係會換機票換到阻住地球轉。就係咁,第三部份就係係櫃位到用左櫃位電話直駁番 Asia Miles 條熱線,然後進行最後的心儀目的地時間及機位查詢及出票。

頭尾花了 1.5 小時

雖然有三部曲,但其實第一、二部份自己係屋企打電話都做得到,如無要事真係唔好入機場 Asia Miles 櫃位換機票,費事阻到真正有要事嘅朋友。

結果係石先生花左一個半小時搞掂成件事,比想像中嘅半小時多花了三倍時間,換來的就是 100,000 分香港去歐洲再去日本再返香港。至於玩法大家都係去睇小斯,反正都係睇教學,完。



本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。