沒有遊戲打的日子,騰訊可以怎樣過?

打波嘅會講;不怕神一樣嘅對手,只怕豬一般嘅隊友。

係中美貿易戰開打之時,大家都有想過股王騰訊會否受影響,但講騰訊必講嘅遊戲無需從美國入口,只要遊戲生生性性,單憑中國大陸市場都頂得住,何需擔心特朗普在 Twitter 上說什麼。奈何世事並不如人意,把騰訊拉下來的不是講英文的特朗普,是同聲同氣的戰友。

有錢出街睇戲食飯,無錢留係屋企打機睇電視。當打機睇電視成為最基礎嘅生活需要一部份,中國大陸嘅遊戲市場已經成為世界數一數二嘅重要支柱。唔駛行入網吧!在中國大陸,你只要行入商場、走入士多、店舖或者咖啡店,尋找一兩個無所事事的店員或年青人,你都可以發現他們要不是玩遊戲,就是看劇。以前啲人消磨時間搵書睇,依家就打機睇劇過日晨。


騰訊回落左咁耐,你一句我一句,人人都好似好有道理,但似乎係大局不明朗嘅情況下,來緊幾個月都未必有好日子過。因為消息指廣電總局近四個月以來都無發新嘅遊戲牌照,即係話騰訊依家大熱嘅遊戲有咩冬爪豆腐,玩家玩厭左就會失去盈利能力,但屆時又無新遊戲可以接手,咁樣業績想好都難。

最麻煩嘅係傳聞指政府因為部門整改而叫停發牌,即使整改完都要幾個月先可以再發新牌,而且遊戲內容睇得愈來愈緊,就算新遊戲成功推出都唔知到時能否捉得住啲玩家。

雖則話勤有功,戲無益,但如果劇集太悶唔睇劇,打機又只能打舊 GAME,上網又無咩可以討論浪費下青春嘅話,唔通真係人人落街打籃球、踢足球振興積弱嘅體育項目?


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。