Online 與火車線

做 Online 係近來嘅潮流,但始終做 Online 唔同做 Offline,唔係開間舖係商場就有人入去行,有人買野。做 Online 就好似將間舖開係火車沿線一樣,有好多人係火車上面,但有無人落車去你舖頭望下,或者買野,就睇你有無辦法吸引火車嘅人落車了。

有人覺得做 Online 只要開左 Online 就得,因為有人搭火車,自然有人落車,但事實上係搭火車嘅人多,火車線也多,但火車站一樣咁多。咁多個火車站,點解要係你個個站落車,先係最大嘅疑問。

香港地鐵都有好多個站,但總會有一個半個你未試過係個度落車出閘。如果你做 Online 只係開左個車站,但唔想辦法吸引人落車,咁你個火車站就好似呢啲冷門車站一樣,永遠都無人流,無生意。


火車線咁多條,有 Forum 線,有 Facebook 線,有 Twitter 線,有 IG 線,有 Google 線,你想吸引咩線嘅乘客係你個站落車最有效益,就唯有講經驗講數據了。

早輪市場上好多人覺得吸引 Facebook 線嘅乘客落車成本效益最高,但隨著係 Facebook 線落廣告嘅人愈來愈多,市場上嘅行銷專家開始叫大家轉線,轉為吸引 Google 線嘅乘客。

正所謂條條大路通羅馬,當你搭厭左 Facebook 線,自然會轉下搭其他線,望下沿途好風光。不論係新線定舊線,對乘客來講,有風景吸引嘅自然係好線。不論你係 Facebook 線做宣傳吸引乘客落車又好,係 Google 線吸引乘客落車又好,係 IG 線吸引乘客落車又好,其實最緊要都係成功吸引乘客落車。

如果你做 Online 但又唔肯向火車上嘅乘客宣傳自己個車站,咁就不如唔好做啦!


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。