【無題】價值

如果你仲有留意石先生部落嘅話,你應該會發現石先生近一兩年除左固定嘅專欄文及一啲工作文外,其實已經唔多其他文。

無計!正事好忙,忙到連寫文都無時間。唔係話無時間坐係到打字,就算有時間坐係電腦面前,個腦都無空間去想打咩文,也都無時間去想其他野,思考嘅時間真係俾好多野霸佔左,公私兩忙,人生就咁進入另一個階段。

一如之前所講(唔好意思,之前 Web Site 死左,無哂之前嘅 Post,無得 Backlink),離開安樂窩,落力左做生意,人生嘅體會真係唔同。做生意呢,真係無人話一定對你好。你有價值咪有人對你好囉,你無價值,人地唔一定要對你好。


即使你有價值,但有時候都唔係話大哂。點價呢?因為人地可能係打從個心到唔鐘意你,或者覺得你嘅價值損害左佢嘅價值,咁係呢啲時候,就算你有價值,人地都唔鐘意你,或者明明你嘅存在係幫到佢,佢都一樣唔會幫你,仲反而損害你。原因?石先生仲未參透到。

唔好講到你幫人,人幫你咁偉大。如同教科書所講,呢個世界總係有啲人鐘意損人不利已,搵事來搞,你唔搞佢,佢得閒無事就來搞你。所以話呢!呢個世界其實真係複雜又麻煩,都係讀書好,無憂無慮。

回應番文首,點解有時間打呢篇野?因為訓唔著囉!


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。