【無題】記憶力

造物者係好公平,也都計算得好清楚,好多野都有原因。人有記憶,但有份短暫記憶及長期記憶,你想記得嘅野,就會深刻啲,你唔想記得嘅野就無咁深刻。

人生在世咁多年唔係樣樣都需要記得一清二楚,小事如搭巴士嘅經過唔需要記得鉅細無遺,一啲唔開心嘅事也都可以只記得表面,唔記得全部。有人覺得人類唔係樣樣事都記得唔夠好,如果咩都記得會好啲,有需要時再調動出來。

人創造出來嘅電腦,每件事都記得,只要你唔刪除佢嘅檔案,佢基本上都記得,但咁多事情發生,咁多內容,唔係樣樣都有用,一樣都要 Management,令電腦搵資料時更有效,也都更節省儲存空間。


人腦本身就有一個優良嘅人腦儲存機制,幫你將各類型嘅資料分類,刪除、模糊化各類嘅記憶,等你思考起來更有意義。如同本 BLOG 底下的一句話所說「Imagination Is More Important Than Knowledge」。依靠背書得來的 Knowledge 只要記得一些就可以,有需要的時候再把它從書本或資料庫找出來,不需要死記硬背,把時間拿來思考會更好。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。