寫 BLOG 技巧一字記之曰:心

可能因為呢輪流行「#DeleteFacebook」及「Facebook 已死」,所以近幾年成日話寫 Blog 已 OUT,要擁抱 Social Network、拍多啲片上 Facebook、做 LIVE 嘅朋友,又叫大家要開始寫 BLOG,風向真係轉得快過颱風。

既然大家鐘意講寫 BLOG,咁石先生呢啲由 2008 年開始寫 BLOG,持續寫左成 10 年 BLOG,做左 Content 成十年嘅就同大家講下寫 BLOG 點樣寫得快啲。

寫 BLOG 先要敲打鍵盤


寫 BLOG 要寫得快,其實唔係靠字筆去寫,係靠敲打鍵盤輸入思想去電腦,所以敲打速度及方法成為當中嘅關鍵之一。大學嘅時候,唔識打「倉頡「無法畢業曾經引起一眾同學嘅不滿,所以後來爭取至「速成」、「筆劃」甚至「九方」打中文都得,只要打字速度去到一定水平就畢業。

到底用咩輸入法打字快啲呢?有人話係「倉頡」,有人話係「注音」「拼音」,也都有人話「九方」,但經過近十年與各路寫 BLOG 人嘅討論與觀察,最終嘅答案係…

你用得最熟個個打字方法!無錯!每個人都有佢自己用得最熟嘅打字方法,不論係邊種,只要係你最用得最熟個個就一定係最快。打開「倉頡」嘅人去打「九方」,無可避免要經歷一段時間嘅適應,反之奕然。即使新輸入法有幾好,幾易學,「學」呢個階段一定係慢,一定要適應,無可能快。

點先打得快?

快,好似係打 BLOG 最必需要嘅法門,但其實世界唔係「唯快不破」。寫 BLOG 剛好就係一件好「慢」嘅事。如果你想寫 BLOG 做到好快嘅話,唔好意思,你真係想錯左。


你肯承受「慢」,但又想打得好,打得快,咁點呢?一係做 Content Farm,二係做 Wikipedia 改寫手,三就係你真心有野想講。

如果你真心有野想講,真心有野想分享,你寫 BLOG 自然快,但如果你無野寫,搵野寫,一係寫垃圾,一係就寫得慢,到頭來都係得個拮。

 

如其想下點樣寫 BLOG 快啲,點樣可以打字打得快啲,或者講完叫人打,不如直接俾錢人做,唔好自己做咁最快!因為當你為寫 BLOG 而寫 BLOG 嘅時候,係你未成功獲取回報時,江湖又會話寫 BLOG OUT 左,叫你做第啲野啦!


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。