O! ePay – 綁定信用卡自動轉帳,每月最多轉 HK$5,000 落戶口再賺 Cash Dollar

O! ePay 使用有幾唔方便,石先生應該都唔駛多講,不過若你想用佢來借短錢,其實又唔係唔得喎,係做法煩左少少。

O! ePay 借短錢賺積分嘅方法其實同 PayMe 一樣,將八達通增值申請做信用卡自動轉帳至 HK$500,然後每個月用八達通轉錢入 O! ePay,再由 O! ePay 轉錢入番自己銀行就得啦!因為八達通本身各間銀行都會當係「消費」,所以唔駛擔心銀行會有改變政策嘅問題。

不過咁,O! ePay 都唔係傻嘅,佢都有轉錢去銀行嘅限制,每個月轉去銀行嘅錢唔可以多過 HK$5,000,否則會收 0.5% 手續費。


  • 如在一個月內轉賬至銀行資金之累計金額不多於港幣五千元: 無
  • 如在一個月內轉賬至銀行資金之累計金額多於港幣五千元: 所超出之金額的 0.5%

以每個月 HK$5,000 來計,恒生 Cash Dollar 一個月最多可以回 HK$20,如果係之前講個隻 CITI 八達通卡一個月最多回 $25 八達通錢,抵唔抵搞咁多野?睇你自己點睇拉。


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。