【中國.桂林】飛機場就可以看出「桂林山水甲天下」是什麼一回事

人到桂林,目的就係要參加 GoPro 活動,體驗最新嘅 GoPro Hero 5 Black 及 5 Session。石先生由細到大都聽過「桂林山水甲天下」呢句話,所以有機會來望下都幾開心,不過一來到桂林機場,你望下佢嘅設施就可以想像到佢嘅城市規模有幾大,從而想像到呢到到底係一個咩城市。

桂林機場唔大,同好多中國機場一樣,佢都有分內陸線及國際港澳台線,而國際港澳台線嘅規模就更細,由落機開始去到行李帶幾步路就搞掂,而行李提取區更只有兩條行李帶,你已經可以估到呢個機場有幾多國際港澳台航班。

設施來講,桂林機場其實唔算好舊,都係維持幾好嘅狀態,以中國機場來講其實無咩大灰塵算好好,而且係中國特色社會來講都算整齊,以中國二三線城市來講算唔錯。


china_guilin_travel7

雖然我地細細個就聽到「桂林」兩個字,但其實桂林唔算一個發展好好嘅城市。呢個話唔係石先生講,係一位司機講嘅!

話說石先生一行人係旅程最後一日坐私家車由景點去機場出發,成車香港人係車上當然講廣東話,而桂林因為係屬於廣西,司機其實都識廣東話,所以我地講嘅野司機都識聽。

講起桂林呢個地方,大家都有啲感嘆想像與現實有啲差距,因為桂林景色算靚,但全程唔多見大商場,也都唔見咩超市,商業街,反而好多工地係到修路等等,有啲似仍在發展中嘅東南亞。

china_guilin_travel6

因為我地一行人都無咩去咩景點,所以都有少少質疑自已嘅想法,懷疑係咪自已無去到市區先會有呢種感覺。

係呢個時候,明明識聽廣東話嘅司機都忍唔住,佢出聲話我地無錯,其實桂林唔係咩大城市,以中國情況來講,連三線城市都算不上,只係旅遊發展得早,所以大家先有桂林係一個大城市嘅錯覺。


司機咁講我地其實無咩震驚,因為小城市嘅人民同常都好平實,有個句講個句,始終自已知自已事,唔會亂咁吹,反而有啲大城市嘅先會係又吹唔係又吹,令人反感。司機大哥後來都同我地認證左一樣野,就係桂林本身唔算好有錢,所以一切仲係慢慢發展。

china_guilin_travel8

因為桂林國際港澳台航班有限,石先生一行人返香港都要轉機,無得由桂林直飛香港,要由桂林先飛廈門,再飛香港,也都有機會見識到桂林機場嘅內陸線航廈。
一如預料,內陸線航廈係暗暗地無咩燈,樓底唔算高,加上好多商店,成個感覺都係有啲擠擁,完全係中國大部份二三線城市嘅舊式機場設計。

不過,桂林唔知係咪中國遊客太多,機場設施太舊,國內線排隊過關大排長龍,石先生等人排左三十分鐘都入唔到,而關員又愛理不理,最後要出動到遲到原因,利用中國式打尖先可以過關,真係返少啲大陸,唔知點應乎呢啲場面都出事。

2016-09-25-12-53-04

講左咁耐,桂林風景好唔好呢?真係幾好,同我地細細個睇個啲「桂林山水甲天下」圖係一樣,加上馬路兩邊好多田,好容易就會影到桂林呢種獨特嘅山水風景。


值唔值得去呢?以石先生呢個咁簡單嘅行程,走馬看花來睇,桂林風景係幾靚,但要去旅行仲有好多地方選擇,係機票住宿都唔係特別平嘅情況下,其實去第度仲好啦!

china_guilin_travel9

china_guilin_travel18


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。