【飛機餐】港龍航空 的「不運」曲奇(香港桂林小食)

因航「抄油失敗」愈來愈「縮皮」全香港人似乎都知,而到底點縮皮先會令自己感覺到仲係一間尊貴嘅航空公司呢?好簡單,就係從包裝著手,利用包裝來蒙蔽自己雙眼。

如果你有飛過歐洲內陸機,你應該都會感受到歐洲內陸機個種「慳皮」嘅小食,例如一包花生再搭薯片並俾支水你咁。有時候,航空公司未必會人人都派食物,會由空姐空少拿住一盤小食,每一位乘客去問,睇下邊位有需要就拿,慳皮得來又適合乘客本身需要。

china_guilin_travel1

唔知因航係咪擔憂華人天生怕執輸,有得拿實拿到蠱嘅關係,佢地「縮皮」得來又無採用呢種自由選擇方式,同時又為左保留少少自家特色,所以採用以下呢種短途機小食做法。


由香港飛桂林這種是一小時左右的機程,與香港飛台北差不多,但因為飛大陸可以預期係相近距離嘅情況下小食又會差少少。

空姐拿上來的是一包紙袋,而這個紙袋裡裝的不是「永恒雞捲」,而是「不運曲奇」、一條牛奶朱古力及一支 Bonaqua 精裝水(精裝即係打完波一口氣飲得哂都唔夠喉個隻)。

china_guilin_travel2

嗱嗱嗱!點解呢塊曲奇會否「不運」呢?下面同大家詳細分享下。首先呢塊曲奇本身係朱古力曲奇,食落去唔算淡而無味,有少少朱古力味,但又好難稱得上好食。如果你上機前無飲夠水,自己又無買水上機,食完呢塊曲奇,應該好快都想飲水嫁啦!

食完曲奇唔夠喉,食埋牛奶朱古力好合理,但問題來啦!牛奶朱古力呢樣野,食落口係幾好味,但食完口腔會有一種油淋淋嘅感覺,唔頂得順嘅又想飲水啦!

因航都好貼心俾水你飲,但支精裝水咁大支,你本身口乾收到飲一啖,食完曲奇飲多兩啖,再食牛奶朱古力後飲多啖,成支水就咁無哂!


如果你第一次食,唔識留前鬥後,或者大大力飲水,咁就真係恭喜你啦!因為係呢個時候除左搵空姐拿多支水,你都無咩方法解決,除非接吻嘅口水可以幫到你。

china_guilin_travel4

china_guilin_travel5


本網站文章部份內容由不同公司贊助提供,全部內容均屬個人意見及感受,並不代表任何公司之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

此文章刊載於石先生部落 ;本篇文章包含贊助內容,當您單擊產品鏈接時,我可能會獲得奬勵。